RUBRIK SAKNAS.

vaknade vid halv ett nån gång av att pappa skulle skrämma mig (?)
han är ju allvarligt störd typ. haha
gick upp och åt sen kom lillkusinen. sötnosen min! spelade xbox massa. as kul, fast nej...
haha dom åkte vid fem halv sex nån gång. fixade mig och åt sen kom alma lindqvist hit. satt vid datorn och väntade på sanna och linnea som skulle komma till mig. när dom kom åkte vi till donken för alma skulle äta. där va oxå hannah och natalie! va där ett låångt tag sen cyklade vi till kyrkogården, såå fint där med alla ljus. åå fast man blir ändå ledsen på nått vis inte ledsen men nere elr nått. åkte till natalie efter ett tag, körde eyetoy haha vet inte hur de stavas. men aja de där med den kamera osvosv. kom hem vid kvart i tolv typ. duschade och nu ska jag fixa massa. blir nog inge mer blogg idag. haha får se! btw har ny design! älskar den!! som ni såg i det tidigare inlägget så va de sanna som gjorde den. tack bästa! ♥

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: