NOTHING ELSE MATTERS

gjorde ett inlägg igår men det publecerades aldrig, men bloggen har varit det sista jag tänkt på idag och igår, lite snabbt om vad jag gjort:
igår, vaknade vid halv tolv, åt och fixade mig sen åkte jag förbi alma så åkte vi till sörtutt. var där hela dagen och bada och greja, lite senare kom maja också så badade vi med henne, sen cyklade vi hem, jag duscha och städa sen kom alma linus och lindfors, åt aga och hoppa och greja, linus gick vid elva tolv nån gång, kollade vi på never say never, sen gick vi och la oss.
idag, vaknade av alarm, låg kvar till tio, gick upp och åt sen åkte dom, låg kvar i sängen, bråkade med mamma sen har jag bara lega och stirra in i väggen, va nyss i valbo också en sväng.. hungrig är jag också men k bry ja..
ska fixa lite nu sen vi till linnea och firar henne med en massa så bloggen kommer inte vara igång så mycket. men bloggar i morgon annars, puss hej! :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: