''FÖRSENAT''

jag har inte bloggat nått med den här eftersom jag håller på med devote nu, jag är egentligen väldigt emot devote men det finns ju en app till den och då blir det enklare att blogga mer.. men om blogg.se skaffar så kommer jag såklart byta tillbaka!
iallafall så tältade jag med alma och sanna igår, hur kul som helst! somna vid fem och gick upp vid sju, åkte till hedåsen i bikini och bada, hem och duscha gjorde pannkakor sen åkte jag hem fixade mig sen kom sanna, åkte till tandläkaren sen tog vi bussen till gävle, kollade lite sen var det meningen att vi skulle åka hem till alma men ja, det slutade inte så bra, vi lära gå av vid biltema så min pappa lära hämta oss, hahah! lyckade tjejor osv.. ;)
jaa det här inlägget skulle ha publicerats igår men jag somnade när jag höll på med det så kommer nu istället, hahah! ;)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: